Провеждането на ефективна маркетингова кампания в интернет изисква солиден опит с най-модерните инструменти в тази сфера. Ако сте наясно какво е маркетинг в търсещите машини (SEM), оптимизация на търсещите машини (SEO), маркетинг в социалните медии и популяризиране чрез социални мрежи, като YouTube, Instagram и Twitter, вероятно сте сред най-добрите специалисти в онлайн маркетинга.
Когато обаче кампанията включва глобално име, като търговската марка VELUX, управлението на маркетинговите ви дейности става много по-сложно.
Най-важните правила
За да обобщим най-важното: можете да използвате търговската марка VELUX само когато маркетинговите ви дейности са свързани директно с оригиналните продукти VELUX или продукти, съвместими с покривни прозорци VELUX. Търговската марка VELUX не трябва да се използва за генериране на трафик към страници, които популяризират несъвместими конкурентни продукти.
Този раздел описва подробно правилата, които трябва да спазвате като VELUX дистрибутор. Ако продавате съвместими и несъвместими продукти, използвайте допълнителните връзки, за да научите повече относно ограниченията и забраните.