Колко време съхраняваме Вашите лични данни
Ще съхраняваме Вашата лична информация само толкова дълго, колкото е необходимо за целите, описани в това Известие за поверителност. Това означава, че периодите на съхранение ще варират в зависимост от вида на информацията и причината, поради която разполагаме с нея.
Примери за време на съхранение:
- Записите на разговори ще се съхраняват за период от 90 дни.
- Докато не се откажете от маркетингова кампания, което можете да направите по всяко време.
- Ще съхраняваме снимките и препоръките толкова дълго, колкото е необходимо, и както е описано в договора.
- Личните данни се съхраняват до края на процеса на набиране на персонал или оттегляне на съгласието (ако е дадено за бъдещи набирания).
- За съответствие например с антикорупционни разпоредби ще съхраняваме данните в съответствие със законите, които сме длъжни да спазваме.
С кого споделяме Вашите лични данни
Нашата компания е част от групата VELUX, която работи в световен мащаб. Споделяме личната Ви информация в рамките на групата VELUX, но само ако е необходимо за изпълнение на целта, за която обработваме личните Ви данни. Всички организации в групата VELUX са сключили междуфирмено споразумение за обработка на данни и/или съвместно споразумение, където всеки следва едни и същи процедури при обработка на лични данни, което гарантира, че се поддържа едно и също ниво на сигурност в цялата група; разпределяне на ролите и отговорностите между компаниите на VELUX. Ако две или повече компании действат като съвместни администратори, всеки от съвместните администратори е длъжен независимо да:
- бъде първият контакт за Вас;
- изпълнява задълженията за информация, посочени в членове 13 и 14 на ОРЗД;
- упражнява правата Ви, предвидени в членове 15 – 22 на ОРЗД;
- обработва известия за нарушаване на поверителността и жалби, свързани с поверителността.
Може също да споделяме личните Ви данни с избрани трети страни, включително, но не само:
- • бизнес партньори, доставчици и подизпълнители, с които си сътрудничим, за да Ви предоставим най-добрите услуги по време на процеса на поддръжка и продажба, включително, например, логистични доставчици и външни услуги за клиенти, както и трети лица във връзка с проучвания на удовлетвореността на клиентите;
- доставчици на технологии, например анализ, технологии за проследяване, технологии за насочване и пренасочване и доставчици на търсачки, които ни помагат в подобряването и оптимизирането на нашите платформи, както и компании, които ни предоставят поддръжка на уебсайтове и хостинг;
- рекламодатели и рекламни мрежи, които използват данни, за да избират и да Ви предоставят подходящи реклами и друго, ако сте дали съгласието си;
- сайтове на социални мрежи, като например Facebook, Instagram и Google, ако е необходимо, при обработка за маркетингови цели и въз основа на Вашето съгласие;
- с други страни, за да гарантираме безопасността и сигурността на нашите клиенти, да защитим нашите права и собственост, да спазим законовите процеси или в други случаи, ако вярваме добросъвестно, че разкриването се изисква от закона;
- компании от групата VELUX или трети страни, които управляват цифрови платформи и инструменти от името на нашата компания, за да предоставят услуги, свързани с дейностите ни (например програми за събиране на точки, кампании за връщане на пари, лотарии и обучения).
Когато си сътрудничим с външни доставчици на услуги, ние сключваме споразумение за обработка на данни, ако е приложимо. На тези доставчици на услуги е забранено да използват личните Ви данни за цели, различни от изискваните от нас или изискваните от закона.
Прехвърляне към трети държави
В някои случаи може също така да прехвърлим лични данни на компании в така наречените „трети държави“, които са държави извън Европейското икономическо пространство. В тези случаи гарантираме, че защитаваме данните и ги прехвърляме само ако е налице едно от следните условия:
- има адекватно ниво на защита във въпросната държава, както е определено от Европейската комисия, или
- Компанията е сертифицирана съгласно EU – U.S Data Privacy Framework, или
- използваме стандартни договорни клаузи (моделни клаузи на ЕС), одобрени от Европейската комисия, и допълнителни мерки за регулиране на прехвърлянето на данни.
Сигурност на данните
Сигурността, целостта и поверителността на личните Ви данни са важни за нас. Въведохме технически, административни и физически мерки за сигурност, които са предназначени да защитят личните Ви данни от неразрешен достъп, разкриване, използване и промяна. От време на време преглеждаме процедурите ни за сигурност, за да вземем предвид подходящи съвременни технологии и методи. Моля, имайте предвид, че въпреки всичките ни усилия, никои мерки за сигурност не са идеални или непробиваеми.