VELUX ACTIVE with NETATMO и VELUX App Control могат да намират продукти VELUX (и избрани продукти Somfy) само през протокола за безжична комуникация io-homecontrol.
Хоризонталните сенници не са съвместими.
ВАЖНО: Уверете се, че дистанционното управление или стенният ключ за управление VELUX са правилно сдвоени с продукта и напълно функционални, преди да започнете инсталацията. НЕ нулирайте гейтуея си, освен ако не сте отметнали всички стъпки по-долу:
При използване на дистанционно управление с дисплей и обратна връзка (двупосочно):
1. Проверете дали всички продукти, разпознати от дистанционното управление, могат да се управляват от мястото, където е позициониран гейтуеят.
– Ако получите обратна връзка „няма контакт“, приближете се до продукта и опитайте отново – когато успеете, преместете гейтуея на тази позиция.
– Ако получите „грешен защитен ключ“, проверете инструкциите на дистанционното управление за това как да получите нов и валиден защитен ключ.
2. Проверете дали имате „главно“ устройство за управление за целия дом или устройства за управление за отделни стаи.
– Ако имате „главно устройствo за управление“, винаги използвайте него за регистрация на продукт.
– Ако имате устройства за управление на отделни стаи, започнете да добавяте продуктите от първото дистанционно управление към приложението си и завършете настройката само с тези продукти. За да добавите останалите продукти, отидете на: "Settings (Настройки) > Install new products (Инсталиране на нови продукти) > Install a new window (Инсталиране на нов прозорец) > Next (Напред)" и следвайте инструкциите в приложението. Забележка: Инструкциите за дистанционно управление са малко по-различни, тъй като сега съгласувате защитните ключове по време на процеса.
3. Проверете дали сте избрали правилната опция за управление в приложението (еднопосочни дистанционни управления се намират чрез натискане на бутона "I don't have those remotes" (Нямам тези дистанционни управления)).
4. Опитайте да затворите приложението и да го отворите отново, за да видите дали имате незавършена инсталация. Ако е така, завършете инсталацията.
При използване на стенен ключ за управление без обратна връзка (еднопосочен) ИЛИ комбинация от дистанционни управления (еднопосочни и двупосочни):
1. Проверете дали имате двупосочно дистанционно управление, сдвоено с вашите продукти. Ако е така, използвайте го, когато добавяте продуктите към гейтуея (вижте по-горе).
2. Проверете дали всички продукти, разпознати от стенния ключ за управление, могат да се управляват от мястото, където е позициониран гейтуеят. Ако не можете да управлявате продуктите, приближете се по-близо до продукта и опитайте отново – когато успеете, преместете гейтуея на тази позиция. В противен случай проверете в инструкциите за дистанционното управление как да сдвоите стенния ключ за управление с продукта.
3. Проверете дали продуктът се движи напред-назад, за да индикира, че регистрацията е готова, като натиснете бутона „зъбно колело“ на стенния ключ за управление (на по-старите дистанционни управления натиснете бутона RESET). Ако продуктът не се движи, опитайте отново да натиснете бутона „зъбно колело“ на стенния ключ за управление (на по-старите дистанционни управления натиснете бутона RESET).
4. Проверете дали сте избрали правилната опция за управление в приложението (еднопосочните устройства за управление се намират чрез натискане на бутона "I don't have those remotes" (Нямам тези дистанционни управления)).
5. Опитайте да затворите приложението и да го отворите отново, за да видите дали имате незавършена инсталация. Ако е така, завършете инсталацията.
Ако горните стъпки не решат проблема ви, тогава, за съжаление, се налага да възстановите фабричните настройки на вашите продукти VELUX, които не са открити от гейтуея. Имайте предвид, че се нуждаете от физически достъп до вашия продукт, за да възстановите фабричните настройки.
След нулиране на даден продукт, никое от предишните ви устройства за управление за този продукт вече няма да функционира. Следователно трябва още веднъж да сдвоите устройството за управление с продукта – вижте в инструкциите за прозореца/аксесоара как да нулирате продукта и след това да го сдвоите с устройството за управление.